Často kladené otázky

Jak mohu zboží vrátit nebo reklamovat?

Při objednávkách uzavřených prostřednictvím e-shopu nastenne-hodiny.cz má kupující, který je spotřebitelem, právo odstoupit

od kupní smlouvy bez jakékoli sankce ve lhůtě 14-ti dnů od převzetí zboží. Dále má Kupující, který je spotřebitelem právo odstoupit

od Smlouvy v souladu s ust. § 53 odst. 7 a 8 zákona č. 40/164 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. V případě

odstoupení od Smlouvy probíhá vrácení zboží Kupujícím na adresu: Design District s.r.o., Jiřího Líra 2129, 393 01 Pelhřimov.

Uvítáme, pokud nás o odeslání zboží zpět k nám budete informovat emailem na info@nastenne-hodiny.cz.

Uhrazenou kupní cenu Vám vrátíme na účet, jehož číslo nám pro tento účel sdělíte.

Informace potřebné pro případ reklamace jsou součástí našich obchodních podmínek. Každopádně  se na nás obraťte emailem na

info@nastenne-hodiny.cz nebo telefonicky na 734 439 013. Domluvíme se na dalším postupu. V případě, že nám budete zboží zasílat,

pošlete jej spolu s dokladem o zakoupení a popisem závady na adresu: Design District s.r.o., Jiřího Líra 2129, 393 01 Pelhřimov.

Jaké jsou dodací lhůty?

Objednávky vyřizujeme bez zbytečného prodlení. V podstatě mohou nastat tři možnosti:

  • Pokud si objednáte zboží, které máme skladem a zvolíte platbu na dobírku, odešleme jej během jednoho pracovního dne. Následující pracovní den pak obvykle probíhá doručení službou PPL.
  • Objednáte-li si zboží ze skladu a zvolíte platbu převodem na účet, bude odesláno během jednoho pracovního dne po přijetí platby na náš účet.
  • Nemáme-li objednané zboží skladem, zjistíme po Vaší objednávce jeho dostupnost a budeme Vás informovat. Společně se domluvíme na dalším postupu. Většinou se nám daří objednávky vyřídit během 2 – 6 týdnů.
Jaké jsou způsoby dopravy a možnosti platby?

K přepravě zboží využíváme služby PPL. Platba je možná na dobírku při převzetí zboží a to v hotovosti nebo kartou. Pokud Vám

dobírka nevyhovuje, můžete  kupní cenu uhradit převodem na náš účet. Jeho číslo najdete v potvrzení objednávky. Jako VS zadejte

prosím číslo objednávky. Při platbě převodem odesíláme zboží po připsání platby na náš účet.

Kde mohu získat více informací k nabízenému zboží?

V případě, že potřebujete více informací, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím emailu info@nastenne-hodiny.cz nebo telefonicky

na 734 439 013. Rádi Vám zodpovíme všechny Vaše dotazy.

Mám zájem o obchodní spolupráci. Jak Vás mohu kontaktovat?

Obchodní spolupráci vítáme. Svoji představu či požadavek nám můžete sdělit nejlépe emailem na obchod@designdistrict.cz.

Rozhodně neváhejte! Jsme tu pro Vás!

Proč nemáte skladem všechny nabízené produkty?

Většinu našeho sortimentu tvoří produkty, které rozhodně nelze zahrnout pod pojem “masová produkce”. Jsou jedinečné kvůli svému

designu, velikosti, barvě nebo použitým materiálům. Bylo by škoda Vám je nenabídnout, ale na druhou stranu není v našich silách

takto široký a specifický sortiment držet skladem v celé šíři. Model, kdy zboží podle Vašeho přání objednáme přímo u výrobce je však

zavedený a máme s ním více než deset let zkušeností.

Dodáváte zboží také na Slovensko?

Ano, prostřednictvím PPL a jeho partnerů můžeme odesílat zboží také na Slovensko. Dodací lhůta je obvykle 3-5 pracovních dnů,

platba je možná převodem na účet v Kč (před odesláním zboží) nebo na dobírku, kdy platíte v EUR při převzetí zboží podle aktuálního

kurzu přepravce.